.

nabanneru

VODIČ ZA ODABIR PRAVOG BICIKLA

Dolomiten FOCUS Trail TeamOsim kao jeftino prijevozno sredstvo, vožnja biciklom idealan je način da se istovremeno dobro zabavljate s ekipom, vježbate i uživate u čarima prirode. Prije kupnje bicikla morate odlučiti što želite, kako i gdje se želite voziti te koliko ste novca spremni uložiti.

Što trebate jesti tijekom biciklističkog treninga?

EnergyBarRecipes main 0123Ugljikohidrate!

Zašto ugljikohidrate?
Prvenstveno jer je njihova kemijska struktura takva da se oni mogu brzo razgraditi do glukoze. Oni su apsolutno neophodni za biciklističke vožnje na duge udaljenosti.

High-carb namirnice poput tjestenine i riže su nepraktične za jesti tijekom vožnje. Zato morate uzeti sa sobom namirnice bogate ugljikohidratima, a siromašne mastima tipa grožđice koje su dobar izvor ugljikohidrata i jednostavne za jesti na biciklu. Energetske pločice su sjajan izvor ugljikohidrata. Tu su i energetski gelovi napravljeni posebno za izdržljivost sportaša. Ako ih uzimate, pobrinite se da pijete puno vode.

NAŠA DJEČIJA BICIKLA - Sigurnost prije svega!

GIRLONBIKEPrvi u BiH imamo u ponudi dječija bicikla po europskim normama koja su pravljena od materijala sa certifikatom NO TOXIC tj. neotrovnih materijala, od kojih su napravljene gume, sjedište, ručke i svi nemetalni dijelovi.

Mnogo je razloga zašto je vožnja biciklom dobra ideja: Riješite se stresa i čuvajte planetu

bikingSvi trebamo 30 minuta neke aktivnosti dnevno kako bismo bili u boljoj formi, a samim time i zdraviji. To odgovara 10.000 koraka ili 8 km vožnje biciklom.

Biciklizam i pješačenje u jutarnjim satima razbuđuju, održavaju vas u formi, pomažu u gubitku neželjenih kilograma i smanjuju negativne učinke stresa na organizam. Mnogo je razloga zašto je vožnja biciklom dobra ideja:

Zašto je život poput vožnje bicikla?

Bicikliclanak05Mnogo je definicija života, no svi bismo se složili da je naš život u konačnici vrijeme koje imamo i naša odluka na što ćemo ga potrošiti.

Doista imamo mnogo izbora pred sobom. Vrijeme za rad, zabavu, rekreaciju, učenje, razmišljanje, gledanje televizije, druženje s drugim ljudima, i još mnogo toga. Listi toj nema kraja. Činjenica je da različiti ljudi u različite stvari ulažu različite količine vremena. Zanimljivo je kako mnogi ljudi svjedoče da ih upravo te različite stvari i različite količine vremena uložene u njih čine sretnima. Kako je to moguće?

7 činjenica uz koje vas biciklizam čini zdravijim

Bicikliclanak021. Budite pametniji

Studija provedena od strane Charlesa Hillmana 2007. godine pokazala je da tjelovježba povećava „brainpower“ i pomaže u prevenciji Alzheimerove bolesti u starijih osoba. Iste godine, studija Dr. Phila Tomporowskog pokazala je da su djeca pozitivno reagirala te napredovala u učenju koristeći biciklo u svojim slobodnim aktivnostima.

2. Oporavak od ozljeda

Nedavno istraživanje pokazalo je da su stariji bolesnici s bolovima u koljenima, te bolesnici kojim je dijagnosticiran osteoartritis poboljšali svoje stanje uvodeći svakodnevni ritual vožnje biciklom.