.

nabanneru

Što trebate jesti tijekom biciklističkog treninga?

EnergyBarRecipes main 0123Ugljikohidrate!

Zašto ugljikohidrate?
Prvenstveno jer je njihova kemijska struktura takva da se oni mogu brzo razgraditi do glukoze. Oni su apsolutno neophodni za biciklističke vožnje na duge udaljenosti.

High-carb namirnice poput tjestenine i riže su nepraktične za jesti tijekom vožnje. Zato morate uzeti sa sobom namirnice bogate ugljikohidratima, a siromašne mastima tipa grožđice koje su dobar izvor ugljikohidrata i jednostavne za jesti na biciklu. Energetske pločice su sjajan izvor ugljikohidrata. Tu su i energetski gelovi napravljeni posebno za izdržljivost sportaša. Ako ih uzimate, pobrinite se da pijete puno vode.

Kada jesti?

Zajednička mantra biciklista je "Jedi prije nego što si gladan i pij prije nego što si žedan". Ovo je odličan savjet jer tijelo šalje signale gladi i žeđi je prekasno. Zato grickajte namirnice bogate ugljikohidratima često tijekom vožnje. Pokušajte uzimati ugljikohidrate svakih 30 minuta. Počnite jesti tijekom prvog sata na biciklu. Što prije počnete dobijati potrebnu energiju iz unosa hrane, duže možete zadržati rezerve pohranjenog glikogena.

Kako nositi hranu?

Morati ćete nositi hranu u paketićima ili u svojim stražnjim dres džepovima. Naučite jesti dok vozite. Nosite obroke veličine zalogaja sa sobom na biciklu. Energetske pločice možete rasjeći na sitnije komadiće prije vožnje. Prakticiranje prehrane može zvučati kao luda ideja, ali to je vrlo važno naučiti za primjenu na natjecanjima.

Što će se dogoditi ako ne jedem?

Uzimanje ugljikohidrata dok ste na biciklu nije uvijek lako i nije uvijek zabavno, ali to je apsolutno potrebno ako želite imati energije za završiti svoju vožnju. Ako ne uzmete ugljikohidrate to vas može dovesti do izrazitog gubitka energije i snage, smanjene svijesti o tome što se događa oko vas i povećane razdražljivosti, a sve u kombinaciji s osjećajem da je vožnja nepodnošljiva. Zato jedite prije nego što ste gladni i nastavite jesti tijekom vožnje.